-DOCPHOTO STUDIO-

By: Mohd Shaznaz Shaharis

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 10-Nov-2009 10:56 Email | Share | | Bookmark
National Colloquium on Water Demand Management

National Colloquium on Water Demand Management 19th to 21st October 2009

Event photo took place at PWTC. I've been given the honour to be the official photog for this event. Alhamdulillah....



Wednesday, 8-Apr-2009 06:26 Email | Share | | Bookmark
Tudin's Family!!!

Nie masa gathering kat Umah Bukit Beruntung..seramai lebih 150 orang hadir hari tu.kira 3 generasi ada....tu baru separuh tu...ramai lagi yang tak dapat hadir....

lama tak update gambo...busy sikit..huhuhu...

Nie gambo group sebelum semua beredar ke rumah masing2...

Untuk gambar aktivity refer ke URL : http://tudin.co.nr/





Nie gambo pakcik sedare a.k.a Pak Lang @ mamak.abang kepada mak saya....


Tuesday, 24-Feb-2009 15:44 Email | Share | | Bookmark
Congratulaion DAD!!!

My dad just got a new job yesterday. It was a very good news for us in the family. I 'm proud of him. I feel like the luckiest son in the world. Love you DAD!!!



Monday, 23-Feb-2009 18:18 Email | Share | | Bookmark
Crazy Head Part 2!!!

Superimpose....not super model..these are few of my design of crazieness...hahaha...yup...I'm crazy...what to do..hehhe





Friday, 13-Feb-2009 11:30 Email | Share | | Bookmark
Abg (BARD) KAWEN!!! AIR KUNING PERAK!!!

Nie abg sedara wa dari PERAK pulak yang kawen. Majlis meriah coz 2 pasang mempelai dari rumah yang sama di sandingkan hari tu. Malam sebelum tu siap ada bung api lagi.Macam sambut merdeka je. Wa tak dan nak amek gambar coz ada kat belakang rumah tengah sebok cuci pinggan (adat le xtvt orang bujang). Konsep selama nie wa amek gambo kawen lebih menjurus kepada group photo(gambar ramai). Bagi wa album kahwen penting kita tunjukkan gambar hadirin atau tetamu yang hadir hari tu. Kalau penuh dengan gambar pengantin saje kang orang cakap pengantin syok sendiri. Base on pengalaman wa sedare mare yang nak usha album kawen nak tengok gambar diorang atau tetamu yang hadir lebih dari gambar pengatin (itu pendapat gua je).




[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net